sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

#aamukahvi

Viimeistä loma-aamua viedään. Kahvikuppi (huomhuom, kahvikuppi) nenän edessä ja hetken päästä lenkille. Huomenna kello soi 5.15, taas pikku totuttelu siihen vuorokausirytmiin.

Tarviin kyllä tälläset mukit.

Eilinen päivä meni parhaan ystävän kanssa hummaillessa ja hengaillessa, kotona sain siivottua ja illalla käytiin vielä kahvilla porukalla. Mä oon niin onnellinen mun ystävistä, ootte ihan parhaita!



Suostuinpa muistaakseni ensimmäistä kertaa ikinä myös puhelimitse tarjottuun nettiliittymään, kun mokkulan sopimus alkaa olla ohi ja tuo laite on kertakaikkiaan shiti. Jatkossa mua palvelee kaapelin kautta tuleva 50 megainen netti! Sen seuraksi tekis mieli ottaa Netflix, mut sen jälkeen mulla ei kyllä enää varmaan olis muuta elämää. Pitäis varmaan muutenkin tehdä itselleen harjoittelumielessä ihan aikataulu, ei tuntuis sitte niin hassulta, kun astuu palvelukseen tammikuussa.




Tiistaina muutankin viikoksi kaverin luo koiravahdiksi, kun hän itse lähtee reissuun. Tommiesta saankin oivaa lenkkiseuraa! Ihana hyperaktiivinen luppis. 

Kirjoittaminen ei oikein luonnista, kun tekee montaa asiaa samaan aikaan - nyt siis lenkkarit jalkaan ja ulos.

xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti