tiistai 1. helmikuuta 2011

Aivolimaa!


Jostain arkistojen kätköistä löytyi tämmöinenkin kuva. Siinä siis pönöttää viime kesän vuokraotukseni, suomenhevostamma Titanella (taustalla friisiruuna Lightning). Ihan ekaa päivää oli kuvanottohetkellä täällä. Kiva tamma kyllä. Harmi, että juttu päättyi niin kuin päättyi.

Olinpas tänään pitkästä aikaa Tiltan selässä, ihan hauska otus. Wimbau sai Arionilta kyytiä, kun hevosparka astui kaivonkannen päälle ja sai ihan tolkuttoman hepulin. Mulla oli luonnollisesti helvetin hauskaa!

Se uskonnonkoe meni sitten aivan persiilleen. Piti selittää käsitteitä, mutta kun en osannut selittää varmaan yhtäkään niin kuin olis pitänyt. Altruismin kohdalla kirjoitin joskus kuulleeni kyseisen sanan, mutten todellakaan tiennyt, mitä se tarkoitti. Historiankokeeseen vois hiukan sitten lukeakin. Toki sen kirjan olen jo lukenutkin siihen saakka, mitä ollaan käytykin (ja alleviivannut, omg). Eipä mulla sitten muita kokeita olekaan? Enkusta ja matikasta on preliminäärit sitten vasta maaliskuun alussa.

Oon huomannut, että Seattle on kiva paikka. Suunnilleen asun Seattle Grace Hospitalissa, mut se on oikein miellyttävää. Tällä hetkellä mulla on ehkä eniten Addison olo. Tai sitten George. Ehkä hieman jopa Callie. Sekavaa! Mut niin kivaa.

Vois tän loppuviikon ottaa ihan lunkisti vaan, kun lauantaina joutuu heräämään laittoman aikaisin ja lähtemään Paraisille. Hyyvä.

Eipä mulla muuta, nyt lähen sinne Seattleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti