maanantai 25. lokakuuta 2010

Dear diary... part three

Tämä päivä alkoi ihan mukavasti. Mutta miksikäs ei, jos saa ajella ympäri kaupunkia kahden mielettömän kivan ja ihanan ihmisen kanssa. Niin ja onhan mulla myös loma.

Aion olla pois tämän kaupungin kuvioista pari päivää ja lähteä Tarvasjoelle. Hetkeksi rentoutumaan, pois normaalista päiväjärjestyksestä. Pääsee katsomaan heppoja, koiria ja kissoja. Tietenkin myös pikkuserkkua siinä sivussa...

Oon huomannut, että osaan ehkä tietyissä tilanteissa käyttäytyä aika kylmähermoisesti. Vaikka on myös tilanteita, joissa kylmähermoisuus unohtuu ja tulinen luonteenpuoli pääsee esiin, usein kiukkuna. Pääasiassa kuitenkin oon aika rauhallinen, ja sanon ennemmin asioita tylysti kuin kiukulla. Ehkä 18 vuodessa pitääkin jo hiukan tuntea itseään.

Ikävä on inhottava asia. Oon ikävöinyt nyt jo monta päivää, viikkoa, kuukautta. Ilman häntä ei ole minua. En ole sama ihminen, jos hän on poissa elämästäni. En osaa olla.

Tämän päivän biisi:




"Mä oon sun aika,
Jota kiireessä hapuilet.
Mä oon sun tuuli,
Joka helteellä vierailee.


Oon sinulle (oon sinulle)
Jotain, mistä et (jotain mistä et)
Pysty luopumaan.
Olen huumaavaa.
Oon sinulle, (oon sinulle)
Mitä ilman et (mitä ilman et)
Pysty toipumaan.
Olen huumaavaa.


Oon sinulle (oon sinulle)
Jotain, mistä et... (jotain mistä et)

Mä oon sun vastaus
Kysymyksiin ja rukoukseen.
Mä oon sun koti,
Johon palaat aina uudelleen.
(ja uudelleen)


Oon sinulle (oon sinulle)
Jotain, mistä et (jotain mistä et)
Pysty luopumaan.
Olen huumaavaa.
Oon sinulle, (oon sinulle)
Mitä ilman et (mitä ilman et)
Pysty toipumaan.
Olen huumaavaa.


Mä saan sut sekaisin.

Oon sinulle (oon sinulle)
Jotain, mistä et (jotain mistä et)
Pysty luopumaan.
Olen huumaavaa.
Oon sinulle, (oon sinulle)
Mitä ilman et (mitä ilman et)
Pysty toipumaan.
Olen huumaavaa. "


Chisu - Huumaavaa
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti