tiistai 24. kesäkuuta 2014

#ketutustiistai

Kyllä taas tänään pisti miettimään, et mikä ihmisiä oikein riivaa. Ihan kirjaimellisesti raivostuttaa, kun luvattuja asioita ei pystytä hoitamaan ja vika on tietty aina muissa. Onneks "karma hits roughly"...







Oon tässä päivän mittaan mietiskellyt asioita ja olen oikeesti aika tyytyväinen niihin ratkaisuihin, joita olen tehnyt. Seuraavalle puolelletoista vuodelle on suunnitelmat pääpiirteittäin selvät.




En oo vielä kovin julkisesti tainnut mihinkään kirjoitella, mutta pitkän pohdinnan ja harkinnan jälkeen laitoin hakupaperit vapaaehtoiseen asepalvelukseen. Huhtikuussa käväisin valintatilaisuudessa ja noin viikko sen jälkeen kilahti postiluukusta palvelukseenastumismääräys. Se on sitten 5.1.2015 ja Upinniemi.





Mut sitte jos muuten elämä on raiteillaan ja hyvä meininki, niin aina puuttuu jotain. Tai ehkä ei aina. Toivon kovasti, että sekin hetki elämässä tulee vielä, ettei mitään puutu. Nyt lähinnä mietin, että uskallanko antautua virran vietäväksi. Uskallanko kokeilla kepillä jäätä ja tehdä sen vieläpä vähän itseni uhraten. Sattuu kuitenkin, jos se ei toimikaan. Ehkä mä olen vaan hankala. Huoh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti