maanantai 6. tammikuuta 2014

6.1.2014

Se ois sitten melkein viikko menty tätä vuotta alkuun. Tämän päivän jälkeen olen ollut 6 päivää ilman tupakkaa, karkkia, sipsiä, roskaruokaa... ja olo on oikeesti melkolailla huikea. Eilen tehtiin Kristiinan kanssa 15 kilometrin lenkki ja tämän aamun aloitin tunnin reippaalla lenkillä.

Tämän vuoden alku on ollut huimasti viime vuoden alkua parempi. Se ois tasan vuosi siitä, kun rakas mummu nukahti ikiuneen. Ikävöin ihan järjettömästi sekä mummua että pappaa. Välillä kiireen ja tohinan keskellä vieläkin törmää ajatukseen, että pitäis käydä mummulassa. Sillä hetkellä olin myös laivalla vielä, palauduin kotiin 9.1.
Ne oli kyllä ihan hirveät pari päivää, vaikka Krisse ja Pihla kyllä piti mua pystyssä, kiitos siitä huikeille tytsyille. Ja tietysti myös koko muulle mahtavalle miehistölle, sinne palaisin mieluusti.
Viime vuoteen mahtui paljon, todella paljon, niin hyvää kuin huonoakin. Kaikenkaikkiaan vuosi kasvatti mua ihan huimasti ja olen taas askeleen lähempänä tietoa siitä, mitä haluan 'isona'.

Mutta nyt katse kaikesta huolimatta eteenpäin ja kohtia uusia haasteita! ;)

"Impossible is just an opinion." -Paulo Coelho


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti